1. SCOPUL

Termenele si conditiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii efectuate de către  SC Pro Quality System SRL catre cumparator  prin intermediul magazinului online www.proquality.ro .

Astfel, următorii termeni se definesc astfel:

– bunuri și servicii : orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător cumpărătorului;

– comanda : document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.proquality.ro;

– contract : comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).

  1. VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

  1. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.fortesys.ro cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).

Informatiile prezentate pe site au caracter informativ si sunt documentate sau modificate conform fiselor/site-urilor de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de spatiu , descrierile produselor pot fi incomplete.Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor.

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt următoarele:

– înregistrarea unei comenzi:  se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;

– preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări);

– confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail)

– livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări  și de către cumpărător.

Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date.

  1. PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR 

Prețurile și stocul produselor sunt actualizate intr-un interval de 24 de ore până la 7 zile . Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 5 zile de la data emiterii acestora.

Preturile afisate pe  site-ul www.proquality.ro includ TVA si timbru verde si sunt valabile in limita stocului.Preturile, promotiile, situatia stocului, specificatiile si imaginile produselor pot fi modificate fara o notificare prealabila.

Stocul produselor comercializate de către magazinul online www.proquality.ro este menționat astfel:

– IN STOC: produsul se află în stocul fizic și se poate livra în baza unei comenzi online dupa confirmarea comenzii de catre vanzator.. Comenzile produselor cu statusul IN STOC vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date.

– STOC  LIMITAT :produsul se afla intr-o cantitate mica in stocul fizic al magazinului si trebuie confirmat de vanzator

–LA COMANDA : produsul nu este in stoc, el se afla in oferta furnizorilor dar trebuie verificat termenul de livrare (confirmarea termenului de livrare se face de catre furnizor) in unele cazuri fiind posibil ca  termenul de aprovizionare sa fie nedeterminat.

  1. PLATA SI LIVRAREA PRODUSELOR

Puteti cumpara produse din magazinul nostru folosind urmatoarele metode de plata:

-plata ramburs (numerar la curier). Eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat Nemo.

-ordin de plata, pe baza facturii proforme dupa confirmarea disponibilitatii produselor. Livrarea produselor se face dupa intrarea sumei aferente in contul Pro Quality System SRL .

-numerar sau cu card la sediul nostru

 

Plata cu ordin de plata se poate face in oricare dintre urmatoarele conturi:

Banca: LIBRA BANK CONSTANTA
Cont: RO33BREL0002000875600100

Beneficiar: S.C. PRO QUALITY SYSTEM SRL
Cod Fiscal: RO 33581651

Produsele se pot ridica de la sediul nostru sau pot fi livrate prin curierul Nemo.

TRANSPORTUL  ESTE GRATUIT pentru comenzile care depasesc 1000 Lei (tva inclus) si se afla in aria de acoperire a curierului.  Pentru celelalte localitati care nu se afla in raza de acoperire a curierului se taxeaza kilometri suplimentari.

Listele localitatilor pentru care NU se percep kilometri suplimentari poate fi consultate la adresele

http://www.nemoexpress.ro/wp-content/uploads/2014/05/0kmsuplimentari.pdf

Valoarea minima pentru  comanda online este de 50RON (TVA INCLUS). Taxa de curierat pentru livrarile in tara este 12 RON / primul kg + 0.8 RON / kg suplimentar. La aceasta valoare se adauga TVA si se va regasi in factura la „Cheltuieli ambalare-manipulare-transport”.

Dupa selectarea metodelor de plata si livrare, apasati butonul „Trimite comanda” . Comanda dumneavoastra va fi preluata de unul dintre reprezentantii nostri comerciali si este considerata valida dupa confirmarea pretului, stocului, termenului de livrare si de plata cu unul dintre reprezentantii nostri comerciali.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi pe email.  Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea coletului la primire si de a solicita intocmirea unui proces verbal de fata cu agentul de livrare in cazul in care observa orice neregula cu acesta (indoituri, crapaturi, urme de deschidere). In cazul in care cumparatorul a preluat un colet al carui continut este deteriorat din cauza transportului necorespunzator, nesesizand acest lucru curierului si fara intocmirea procesul verbal constatator, despagubirea nu este posibila. Pentru ca in acest caz curierul poate spune ca acel colet a ajuns in stare buna si l-ati deteriorat dvs. dupa primire.

Nu semnati si nu primiti nici un colet care este deteriorat, daca il primiti va asumati riscul sa primiti un produs nefunctional, fara posibilitate de retur.

In cazul comenzilor cu ridicare din magazin, clientul are obligatia sa verifice integritatea ambalajului cat si a produsului si accesoriilor in prezenta agentului de vanzare . In situatia in care se sezizeaza orice neconformitate se poate refuza receptia produsului.Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!

  1. GARANTII

Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul PRO QUALITY SYSTEM S.R.L. prezentat in pagina de contact , prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea PRO QUALITY SYSTEM S.R.L., expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Nemo. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în pagina dedicată:

Home

  1. RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare si toate detaliile de returnae se regasesc pe pagina dedicata :

Home

  1. FORȚA MAJORĂ

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate evitat.